Management Assistent – Medewerker facturatiedienst



Voltijds met glijdende uurregeling | Kontich

Management Assistent – Medewerker facturatiedienst

AccountingTeam is een toonaangevende speler op vlak van accountancy en fiscaliteit.

Met een gedreven enthousiast team zorgen wij als proactieve partner voor ondersteuning, begeleiding en toegevoegde waarde zodat de ondernemer en vrije beroeper zich kan focussen op zijn core business. Door onze veelzijdige expertise, diverse achtergronden en met oog voor vernieuwing en innovatie geven we no-nonsense totaal advies op financieel, fiscaal en juridisch vlak.

Bij ons heerst er een constructieve samenwerking met open communicatie, zin voor initiatief en menselijke aandacht. In een positieve sfeer en met ondersteuning van de collega’s krijg je de mogelijkheid om het beste van jezelf te geven en verder door te groeien in je functie.

Wat houdt deze functie in?

Wij zoeken een management assistant/medewerker voor onder meer de facturatiedienst.

In een KMO zoals AccountingTeam is dit een veelzijdige functie, bestaande uit onder meer:

  • de persoonlijke ondersteuning van het management in de contractvorming en opstart van klanten, opmaak prijsafspraken, opmaak facturatie,
  • debiteurenbeheer (rappels), klachtenbehandeling…hierbij heb je rechtstreeks contact met klanten
  • ondersteuning in digitalisering (databeheer klanten en relaties – facturatie) die loopt via specifieke software, Adsolut van Kluwer
  • uitwerken en versturen van mailings
  • onthaal
  • elektronische aangiftes (bv. BTW, jaarrekening, …)

Het is een vertrouwensfunctie in rechtstreeks contact met de directie.

Pas jij in het plaatje?

Dit is wat we van jou verwachten:

  • Je hebt een bachelor of A2 niveau in een boekhoudkundige richting of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt enkele jaren ervaring als administratief medewerker van een KMO, waarbij je gebruik maakte van softwaretoepassingen en facturatietools
  • De nieuwste informaticatoepassingen hebben geen geheimen voor jou en in bijzonder ervaring in facturatie d.m.v. facturatiesoftware is een pluspunt.
  • Je kan goed zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer
  • Je hebt zin voor verantwoordelijkheid, bent betrouwbaar, analytisch en kritisch
  • Jij hebt, net als wij, een positieve mindset
  • Je kan snel – maar toch nauwkeurig – werken, deadlines schrikken jou niet af!
  • Je bent een organisatorische duizendpoot
  • Je kan vlot en correct communiceren in het Nederlands
  • Uitdagingen prikkelen jou, je zal ze dan ook niet zomaar uit de weg gaan

Dit mag je van ons verwachten…

Uiteraard geven we ook iets terug. Wij bieden jou:

  • Een boeiende en gevarieerde functie binnen een groeiend kantoor
  • Een hippe en aangename werkomgeving
  • Flexibele werktijden – 39 uren week en 6 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantie
  • Opleiding en ondersteuning die nodig is om te ontwikkelen en te groeien in je job
  • Een aantrekkelijk salarispakket

Zin om te beginnen?


Neem dan meteen contact op. Mail je CV en motivatiebrief t.a.v. Ingrid Provinciael

We zorgen steeds voor een confidentiële behandeling van uw kandidatuur.